RSS

Osvrt na 2011.

Dragi čitatelji! Ovaj tjedan ćemo se osvrnuti na godinu iza nas i izložiti događaje koji su je obilježili u našem blogu i poslovanju. Kronologija mi nikad nije bila jača strana, pa ću zato izložiti tematski događaje koji su za mene obilježili 2011.

Unaprjeđenje

Znate da sam marketinški savjetnik u jednoj od većih američkih rejting tvrtki, Weiss Research. Ove godine, dobio sam unaprjeđenje, dodatne suradnike i niz novih zaduženja. Razlog tome je preko 13 000$ zarade u jednoj manjoj Facebook kampanji koja je trajala samo 3 dana, bez ikakvog oblika plaćenog oglašavanja – drugim riječima – na račun kampanje koju smo organizirali isključivo korištenjem dostupnih Facebook alata, uspjeli smo prikupiti kupce i ostvariti dobre prodajne rezultate.

Reference

Ovo zasigurno nije bio jedini dobar rezultat mog rada u Weissu, tako da sam tih dana dobio direktne pohvale samog osnivača, g. Weissa, ali i tadašnjeg direktora marketinga Chrissa Harrisa – možete ih pronaći na mom linked in profilu (trebate se logirati za preporuke).

Maksi

Nije sve stalo ni na tome. Nedugo potom, kontaktirao me g. Hari Đerđ – urednik prvog hrvatskog časopisa za marketing i PR (O maksiju pročitajte OVDJE). Rezultat naše suradnje, bili su članci čak tri broja, od kojih svaki možete besplatno prolistati u digitalnom formatu, ili se predbilježiti za dostavu. Evo i linkova na časopise i moje članke:

1) Working for uncle Sam – osvrt na moju suradnju s Weiss research tvrtkom (stranice 34 i 35)

2) Koliko košta autorski honorar – objašnjenje (visokih) cijena rada marketinških agencija (stranice 36-39)

3) Kad fanovi utihnu – glavna tema broja i osvrt na kršenje i posljedice kršenja facebook uvjeta korištenja (stranice 20-25)

Suradnju nastavljamo, pa i naredne godine možete računati na niz zanimljivih tekstova, uz doprinose vrhunskih stručnjaka i kolega iz branše.

Milan Grković

Čovjek je čiji članci potiču na razmišljanje i kritički osvrt – manager, poduzetnik i autor nekoliko knjiga za poslovno planiranje i organizaciju, pridružio nam se kao stalni suradnik. Svake srijede možete pročitati njegove iznimno korisne i zanimljive članke. Posebna mi je čast što je ovaj blog obogaćen i njegovim tekstovima. Milana možete pratiti i na našem twitter kanalu, a i na njegovom (https://twitter.com/milangrkovic). Također, kontaktirati ga možete na zidu naše fan stranice, ali i na njegovom osobnom profilu .Milan je uvijek spreman svima pomoći i ponuditi kvalitetnu informaciju, a njegov facebook zid je prava fontana mudrih izreka za poslovni i osobni boljitak!

Objavili smo prvu aplikaciju za dijagnozu kršenja Facebook uvjeta u Hrvatskoj (a možda i u svjetu!)

Jednostavno i anonimno provjerite kršite li uvjete Facebooka. Dovoljno smo o njoj govorili kroz godinu, ali ovdje vrijedi samo da ju spomenemo. Uskoro ćemo imati i intervju s iznimno talentiranim (i mladim!) programerom koji nam je pomogao u izradi aplikacije.

Održali smo prvi susret uživo fanova naše facebook stranice

Bilo nam je prekrasno! Dobro smo se zabavili, podijelili iskustva, uživali u odličnoj hrani i sklopili nekoliko poslova, od kojih su se neki pretvorili u trajnu suradnju i prijateljstvo 🙂 Detaljnije o susretu OVDJE – ako se želite na vrijeme informirati o sljedećem susretu, te nam se pridružiti javite nam se OVDJE, ili pišite na info@brandmanager.com.hr

Nudimo najjeftinije video reklame u Hrvatskoj!

Ovu uslugu smo pokrenuli pred kraj godine, ali je postala izuzetno popularna u vrlo kratkom roku! Riječ je o vrhunski izvedenim kratkim reklamnim spotovima za svaku prigodu! Spotovi traju od 1-2 minute, a cijena je nevjerojatnih 500kn. Kao primjer, evo i najnoviji, koji smo radili za našu klijenticu, umjetnicu Morenu La Piaf (posjetite njezine web stranice koje smo izradili po njenim specifikacijama na OVOM linku).

Dakle, bili smo zaposleni! Nadam se da ste i vi imali jednako uspješnu (ako ne i uspješniju!) godinu od nas!

Zanimljivo je napomenuti da, kad bi tiskali sve članke s bloga do sad objavljene, imali biste knjigu od 240 stranica gusto tiskanog teksta, s pokojom slikom 🙂 Kako vam se čini ideja da sve tekstove, ili barem one najčitanije ponudim kao (besplatnu, naravno) knjigu u PDF formatu, spremnu za download i čitanje u svakoj prigodi? Ako vam se ideja sviđa, javite u komentarima!

No, što su najčitaniji članci ove godine? pogledajmo:

Top 10:

10. Kako uspješno investirati – Ovo je članak od PRETPROŠLE godine. Ipak, to ga nije spriječilo da i dalje ostane iznimno popularan – ovo mnogo govori o temama koje vam se sviđaju i o kojima bi ste željeli čitati.

9. Komunikacija u vašoj tvrtki – prvi dio – Prvi članak u nizu u kojima govorim o kulturi komunikacije u tvrtkama. Premda je prošlo više od godine dana, utješno je primijetiti kako mu veliki broj vas i danas pridaje pozornost. Drugi dio možete pročitati OVJDE.

8. Intervju: Studio 10 – Još jedan u nizu intervjua koji je privukao vašu pažnju.

7. Otvorenje Arena Centra je članak od prošle godine – bio je prošle godine prvi, a sad zauzima 7 mjesto. Bilo bi zanimljivo posjetiti Arena centar i vidjeti kako stvari stoje godinu dana poslije. Što mislite o toj ideji?

 6. Intervju sa Slika d.o.o. – Šesto mjesto govori da su ovi intervjui itekako čitani! Zanima li vas kako možete naručiti vrhunske zidne slike za vaš stan ili ured? Kako je osnivač tvrtke pokrenuo svoje poslovanje i s kojim se preprekama u svom radu susretao? Klik na link 🙂

5. Kratki vodič do uspješne poslovne strategije – Još jedan članak objavljen prošle godine – izuzetno je popularan  i ove!

4. Reklamne strategije za 0 kuna – Ovaj članak je podigao buru negodovanja od strane branše, po mom mišljenju posve neopravdano. Govorimo, naime, o jednostavnim trikovima kojima se može uštedjeti, ali koji ujedno predstavljaju i instancu za one koji nemaju dovoljno novca za kvalitetnu kampanju. Dobar poduzetnik će i dalje uložiti u kvalitetan marketing, ali gledati i da sam obavi ono za što je kompetentan.

3. Tajna dobrog poduzetništva – Ovdje smo koristeći veo tajne zapravo govorili o stvarima o kojima mnogi niti ne razmišljaju – što zapravo znači imati “poduzetnički duh” i kako se boriti i opstati na tržištu.

2. O meni – Ovo zapravo i nije članak, ali je veliki broj vas zanimalo (s pravom!) tko se krije iza tekstova. Uz isprike potvrđujem da sam ovu stranicu mnogo puta planirao doraditi (kao i svoj nedovršeni Linked In profil), ali nikad nisam za to pronašao vremena 😦 Zanima li vas što o meni? Slobodno pitajte – svima odgovaram! A stranicu koja je druga po gledanosti, uskoro ću i doraditi kako treba!

1. Kako proizvesti isplativ proizvod – ovaj članak je najčitaniji. U njemu sam pokušao u nekoliko (relativno) kratkih crta objasniti koncept isplativog proizvoda. Pročitajte i vi članak koji je upao u oko najvećem broju čitatelja!

Planovi za (n)ovu godinu:

I što reći za kraj? Evo nekoliko odluka koje smatram ključnima za naš daljnji razvoj i vaše zadovoljstvo. Što, dakle, Svaki tjedan savjet jedan priprema za vas ove godine:

1. Pisat ćemo više savjeta koji koriste malim poduzetnicima. Blog je od početka zamišljen da vam besplatno ponudi informacije koje su donedavno bile privilegija velikih tvrtki – u tom smjeru i nastavljamo!

2. Više intervjua. Već ovom prilikom najavljujem da ćemo vam nuditi BESPLATNU promidžbu na stranicama vašeg i našeg bloga. To smo činili prošle godine, te ponavljamo i ove. Ovu priliku vam najtoplije predlažem da ne propuštate!

3. Više autora – ne znam sve. Ne mogu vam pomoći u računovodstvenim pitanjima i slično – ipak, ako nastavimo prikupljati kvalitetne autore poput Milana, moći ćemo vam ponuditi savjete iz najrazličitijih područja poslovanja – u konačnici, ovaj blog će biti za vas JOŠ korisniji i JOŠ vrjedniji!

4. Više susreta – vaš entuzijazam, genijalna atmosfera i želja da se ponovno vidimo, dovoljan je poticaj da ove godine organiziramo nešto veće, ljepše i korisnije za sve čitatelje – ne samo fanove grupe. Vjerujem da će vam svima biti drago i već vas sad pozivam da se polako pripremate 🙂

Eto, toliko od mene za ovaj put – ovo nije posljednji članak ove godine, ali je zato posljednji osvrt na prošlogodišnje događaje.

Ne zaboravite i ove srijede pratiti Milana Grkovića!

Želim vam divan ostatak tjedna uz one koje volite i one s kojima radite.

S poštovanjem vaš

Jurica Dujmović

Brand manager

Oglasi
 

Komentiraj

Popunite niže tražene podatke ili kliknite na neku od ikona za prijavu:

WordPress.com Logo

Ovaj komentar pišete koristeći vaš WordPress.com račun. Odjava / Izmijeni )

Twitter picture

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Twitter račun. Odjava / Izmijeni )

Facebook slika

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Facebook račun. Odjava / Izmijeni )

Google+ photo

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Google+ račun. Odjava / Izmijeni )

Spajanje na %s

 
%d bloggers like this: