RSS

Osvrt na 2010. godinu

 

 

Kako sam došao na ideju izrade bloga i zašto

Nakon što sam se u 7 mjesecu ove godine aktivno angažirao u radu Hrvatske poduzetničke inicijative i pobjedio na natječaju za izradu njihovog logotipa (isti sam, zajedno sa video introima, donirao udruzi), održao sam besplatno predavanje na poduzetničko diplomatskom vikendu u Trakošćanu, koje je bilo medijski popraćeno. Na tom skupu nudio sam i besplatno savjetovanje, gdje sam rješavao na licu mjesta probleme s kojima su se poduzetnici suočavali. Izuzetno dobar odaziv i zadovoljstvo mojom uslugom potaklo me da svoje znanje i vještine obznanim još široj javnosti. Na više mjesta to spominjem, pa ću i ovdje ponoviti: vjerujem u ekonomski holizam – činjenicu da se makar bila volonterska, suradnja poduzetnika vraća tim istim poduzetnicima i širem društvu u vidu profita i napretka. Možda će se moj besplatan rad nekima učiniti sumnjivim, ali zapravo tu nema dileme: unapređujući vaše poslovanje, vi profitirate – profitiraju vaši zaposlenici i raste dijapazon usluga koje možete pružiti – podižete kvalitetu života u svom mjestu rada, a ujedno stječete povjerenje u moje vještine i sposobnosti. Cilj moje samopromocije jest da ne kupujete “mačka u vreći” – na ovaj način znate što mogu i što znam – da li sam vam koristan i kako radim. Mišljenja sam da su stari oblici traženja posla preko “burze” i natječaja samo jedan – i to sve manje važniji- način pronalaska zaposlenja i zaposlenika. Inbound marketing je način da ja kao freelancer pokažem što znam, dobijem posao, a da i vi od toga profitirate i to bez i jedne potrošene kune na probnom roku – ovom blogu. Zgodno, zar ne?

 

Najzanimljiviji članci 2010. – TOP 10

Top 10 sam složio po broju posjeta kroz cijelu godinu. Premda su neki članci objavljeni ranije, ipak ih uzimam u obzir, budući da sam tada imao manje posjetitelja, a time i manje šanse da se isti pročitaju.

 

1. Prvo mjesto uvjerljivo zauzima članak uoči otvorenja Arena centra u Zagrebu. U tom sam članku kritički pristupio problemu loše koordinacije otvorenja, organizacije  i pretjeranog hypea koji se nije dao opravdati samim otvorenjem.

2. Na drugom mjestu je intervju sa članom facebook grupe i poduzetnikom Bojanom Jambrešićem. Bojan je proizvođač jagoda i u proteklih godinu dana vrlo je aktivan u promoviranju svojih proizvoda.

3. Treće mjesto zauzima članak Sve za 0 kuna – reklamne strategije koje vas NEĆE koštati. Ovo je jedan od prvih članaka na blogu, a njegovu vrijednost potvrđujete Vi, dragi čitatelji, budući da se već 7 mjeseci rado čita i traži. Pročitajte ga na ovom linku.

4. Kako sam platio porez, zauzelo je četvrto mjesto, i to me raduje. Ako ništa drugo, dokazujemo da nismo zemlja prevaranata i hoštaplera, nego poštenih ljudi koji su voljni na pošten način zaraditi svoj novac i poštivati zakone. Ako mislite da je proces strašan, ne brinite – prenio sam svoje iskustvo što sam najbolje znao, a uvijek se za detalje možete obratiti i Makora poduzetničkom servisu, koji u vrijeme pisanja ovog članka ima posebnu ponudu!

5. Kako uspješno investirati? Ovo pitanje nas je sve mučilo u trenucima kad smo se odvažili na to da oplodimo svoj kapital. Premda Hrvatska nema razvijenu kulturu investiranja, čvrstog sam mišljenja da se to može i mora promjeniti, jer je jedini razlog za to nedostatak znanja. Manjak znanja i neinformiranost rađa strah i nevjericu,a oni pasivnost. U svom članku pokušao sam vam dati neke ideje kako dobro investirati.

6. Komunikacija u tvrtki zauzima šesto mjesto, od ukupno 40 članaka do sad objavljenih. Kad šef urla, kad zaposlenik ne sluša i kako unaprijediti komuniciranje saznajte na ovom linku.

7. Intervju sa Makora poduzetničkim servisom zauzima 7 mjesto, što nije ni malo loše, budući da je objavljen pretprošli tjedan. Podsjetimo se, Makora servis vam nudi svoje usluge uz posebni popust samo za čitatelje bloga, do 31. 12. Požurite i uštedite uz kvalitetnu uslugu!

8. ZIMO. Blog za multimediju, poslovanje, dizajn, glazbu i još štošta ima intervju na 8 mjestu. Nakon intervjua s njima, pozvali su me da budem prvo mjesečni, a nakon mjesec dana i tjedni kolumnist na njihovom blogu. Zbog drugih obveza i posla nažalost nisam mogao prihvatiti, ali i dalje za njih objavljujem članke svaki zadnji tjedan u mjesecu. Za te članke sam odlučio zanemariti statistiku, budući da se naša dva web mjesta ne mogu uspoređivati.

9. Intervju sa Vinarijom Kalazić zauzima 9. mjesto.

10. Vrlo važan članak pod nazivom Percipirana vrijednost proizvoda, zauzima 10. mjesto. Ovdje sam govorio o vrijednosti robe u očima kupca i kako tu sliku možemo donekle oblikovati. Ovaj članak od srca preporučam svima, jer smatram da je upravo shvaćanje ovog pojma, temeljnog za marketing, jedan od preduvjeta dobrog poslovanja.

 

Facebook grupa

Krenuli smo zaista skromno – sa 2-3 posjetitelja, kojima je broj porastao na četrdesetak kroz mjesec dana. Nakon svih ovih mjeseci, facebook grupa broji skoro 120 članova, a taj broj stalno raste, što nije slučajno. Naime, u grupi nudim konzultacije, posebnu skupinu life-coach savjeta i diskusije na kojima svi zajedno mnogo naučimo i dobro se zabavimo – nadalje, članovi grupe znaju temu članka za sljedeći tjedan prije objave na twitteru. U budućnosti planiram i posebne ponude i popuste samo za članove, zato dođite i pridružite nam se 🙂

 

I za kraj…

Od srca svim posjetiteljima bloga želim blagoslovljen Božić i sretnu i uspješnu Novu Godinu! Provedite ove hladne dane u društvu svojih dragih i voljenih. Koliko god mi raspravljali o novcu, uspjehu i sreći, sve to nema smisla, ukoliko svoju radost nemamo s kime podijeliti. Ne zaboravite zato one koji su vas strpljivo podnosili dok ste se vraćali umorni i nervozni s posla, koji su vas tješili kad ste bili tužni i opraštali kad ste štogod zaboravili, što od mnogih obveza, što od umora. Ovaj Božić vas molim da otvorite srce i za one koji nemaju ništa s vašim poslovnim uspjehom, ali zato svaku kunu najviše cijene, jer imaju najmanje. I to ne samo kunu, nego i osmjeh, zagrljaj i lijepu riječ – to su sve bogatstva kojim obilujemo – podjelimo ih ovaj Božić i cijelu sljedeću godinu s onima kojima nedostaju i bit ćemo svjesniji bogatstva koje imamo i u kojem živimo.

Sve vam to od srca želi

Jurica Dujmović, vaš prijatelj.

Oglasi
 

Jedna odgovor na “Osvrt na 2010. godinu

Komentiraj

Popunite niže tražene podatke ili kliknite na neku od ikona za prijavu:

WordPress.com Logo

Ovaj komentar pišete koristeći vaš WordPress.com račun. Odjava / Izmijeni )

Twitter picture

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Twitter račun. Odjava / Izmijeni )

Facebook slika

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Facebook račun. Odjava / Izmijeni )

Google+ photo

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Google+ račun. Odjava / Izmijeni )

Spajanje na %s

 
%d bloggers like this: